+380685826453

Умови гарантії

УМОВИ ГАРАНТІЇ:

Право на гарантійне обслуговування турбокомпресора надається при виконанні наступних вимог:

1.       Перед запуском турбокомпресора усунути дефект,  що спричинив ремонт або заміну агрегата.

2.       Перевірити тиск у системі змащування двигуна.

3.       Змінити моторне мастило та фільтри в двигуні.

4.       Перевірити щільність з’єднання турбокомпресора до колектора.

5.       Для ущільнення мастилопроводів слід використовувати лише прокладки з пароніту або азбесту.

6.       Перевірити сапун, якщо необхідно - прочистити.

7.       Увага! Перед запуском двигуна з новим турбокомпресором необхідно заповнити мастилопровід і камеру змащення турбокомпресора відповідним моторним мастилом, для забезпечення змащування підшипників турбіни перед першим запуском.

8.       Рекомендується зняти піддон картера, очистити насос подачі мастила, слід очистити впускні трубки, інтеркулер та перевірити щільність цілої системи.

9.       Увага! Обов’язкова заміна шлангів подачі та зливу мастила турбокомпресора на нові.

ГАРАНТІЯ НЕ РОЗПОВСЮДЖУЄТЬСЯ НА ВИПАДКИ ЗОВНІШНЬОГО ВПЛИВУ НА ТУРБІНУ, А САМЕ:

- ПОТРАПЛЯННЯ СТОРОННЬОГО ПРЕДМЕТУ

- ЗАБРУДНЕНЕ МАСТИЛО

- НЕДОСТАТНІЙ ТИСК МАСТИЛА.

Гарантія втрачає свою дію, якщо немає належним чином заповненого гарантійного талону з відміткою про заклад та особу, які здійснювали монтаж і демонтаж турбокомпресора.

Турбокомпресор, який встановлений на транспортному засобі, не призначеному для цього агрегату, а також самовільні ремонти, переробки або конструктивні зміни, виконані користувачем або іншими не уповноваженими особами, призводять до втрати гарантійного обслуговування.

У випадку необґрунтованої рекламації клієнт повинен компенсувати витрати на огляд і діагностику турбокомпресора (600 грн).

Гарантія не розповсюджується на витрати, пов’язані з доставкою турбокомпресора у випадку рекламації.

Гарантія не покриває витрати монтажу та демонтажу турбокомпресора у випадку необґрунтованої рекламації.

Гарантійний ремонт, у випадку обґрунтованої рекламації, здійснюється в термінах:

  • 7 днів від дати одержання пошкодженного турбокомпресора.
  • 28 днів, якщо існує необхідність привезти з-за кордону запасні частини.

У випадку втрати або пошкодження гарантійного талона, гарантійне обслуговування зазначеного турбокомпресора припиняється.

Гарантійному обслуговуванню не підлягають агрегати, в яких було використано різноманітні ущільнюючі маси, такі як силікон та інші

ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРИВАЛОЇ ТА БЕЗПЕРЕБІЙНОЇ РОБОТИ ТУРБОКОМПРЕСОРА СЛІД ДОТРИМУВАТИСЬ НИЖЧЕ ВКАЗАНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ. СЛІД ЗВЕРНУТИ УВАГУ НА:

1. Значення тиску у системі змащування двигуна - воно повинно бути сталим.
2. Своєчасну заміну мастила розом з фільтрами.
3. Щільність з’єднання турбіни і колектора двигуна.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ЕКСПЛУАТАЦІЇ:

1. Після запуску двигуна не можна збільшувати оберти двигуна, необхідно зачекати декілька хвилин для того, щоб мастило потрапило в усі елементи системи змащування двигуна (мастило повинно змастити підшипники турбіни)
2. Не вимикати двигун, що працював на високих обертах (оскільки при вимкненні двигуна турбокомпресор може працювати деякий час без змащення, що може призвести до заклинювання підшипників у турбіні)

НАЙЧАСТІШІ ПРИЧИНИ ПОШКОДЖЕННЯ ТУРБОКОМПРЕСОРА

- Низький тиск у системі змащування двигуна (мінімальний тиск мастила на холостих обертах повинен становити 1,8 кгс/см2 ).
- Всмоктування стороннього предмету в камеру нагнітання повітря.
- Забруднені мастило та фільтри.
- "Сухий" запуск турбіни після регенерації (без наявності мастила у камері для змащування турбіни).
- Непрохідність каталізатора (каталізаторів) системи вихлопу двигуна.
- Забитий сапун.